خـבایـــــــــــااااا …

בل نـــــوشــــتـہ هـــاے پســــــــــرڪ بــلــــــوچ

نفرین بہ عشق هاے امروزے

خـבایـــــــــــااااا …

 

خـבایـــــــــــااااا …

✵ ✶ ✷ ✸ ✹ ✺ ✻

من בلـــم را صــابــوטּ زבم بـہ عـشـــق او

✵ ✶ ✷ ✸ ✹ ✺ ✻

چـــرا چـشـمانـم مے سـوزنـــــב ؟ …

 

 



בل نـــــوشــــتـہ هـــاے پســــــــــرڪ بــلــــــوچ

نظرات شما عزیزان:

╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت20:12---23 اسفند 1393
هــوس کــرده ام

کـــه تـــو بـاشـــی

مـــن بـــاشـم

و هیچـکـس نبـاشـــدآنگـــاه

داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـتــــ

و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانتــــ

بیـــرون بکشـــم

بــه تـلـــافـی تمـــامـ ِ روزهــایـــی

کـــه میخــــواهمتــــو نیسـتـــی ...


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت1:06---25 بهمن 1393
اینجا تا لباس را سیاه نبیننـב
باور نمیڪننـב
چیزے را از בست בاבه اے !


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت11:45---14 بهمن 1393
خَسته میشی

وَقتی روح وَ جِسمِت

اِخـــــــــتِــــــلـــــــ ـــــافــــــــ سِــــــــنـــــــیـــــ داشته باشَند


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:47---12 بهمن 1393
حــــــــــيف كه


حــــــــــرفاي قشــــــــــنگ ...


فقــــــــــط حـــــــــــرفن !!!


mar♥jan
ساعت15:28---25 دی 1393
دعای باران چرا ...


دعای عشقبخوان!!!


این روزها دل ها تشنه ترند تا زمین!!!!!



̶̲̅♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅
ساعت10:13---25 دی 1393


به چـشـمـهـایـت بگــو
نـگـاهـم نـکـنـنـد
بـگـو وقـتـی خـیـره ات مـی شـوم
سرشـان بـه کـار خـودشـان بـاشـد … !
نـه کـه فـکـر کـنـی خـجـالـت مـی کـشـم هـا
نـه !
حـواسـم نـیـسـت
عـاشـقـت مـی شـوم . . .
منتظرتم بیا وبلاگم


سارا یکتا
ساعت22:18---24 دی 1393
ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺭﻓﻴﻘﻤﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻢ

ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻡ : الاااااغ …

6-7 ﻧﻔﺮ ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ

این آمار واسه کشورمون فاجعس


atefeh
ساعت11:24---15 دی 1393
ﺯﻣﯿـﻦ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺩﺍﺭﺩ...
.
ﻫﻔﺖ ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﺁﺩﻡ!

ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬـﺎ
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯽ...!

ﺧﺪﺍ ﻧﮑﻨد ﮐـﻪ ﺁﻥ ﯾـﮏ ﻧﻔــــﺮ
ﺗﻨﻬﺎﯾﺖ ﺑﮕـﺬﺍﺭﺩ،
ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﺣﺘﯽ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻫﻢ،
.
.
.
ﻏﺮﯾﺒـﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﯼ...


atefeh
ساعت11:23---15 دی 1393
دو راهیه سختیه!
وقتی ندونی مُراحمشی یا مزاحمش!
وقتی ندونی باید بجنگی یا کنار بکشی!
دوراهیه سختیه!
وقتی ندونی موندنت رو میخواد یا رفتنت رو!


atefeh
ساعت11:23---15 دی 1393
ﮔﺂﻫﯽ ﺩِﻟــَﺖ ﻧــِﻤﯿﺨﻮﺁﻫــَﺪ . . . ؛
ﺩﯾــﺮﻭﺯ ﺭﺁ ﺑِﻪ ﯾﺂﺩ ﺑــﯿﺂﻭَﺭﯼ . . . ؛
ﺍَﻧﮕــﯿﺰﻩ ﺍﯼ ﺑــَﺮﺍﯼِ ﻓــَﺮﺩﺁ ﻫـَﻢ ﻧــَﺪﺁﺭﯼ . .
ﻭَ ﺣﺂﻝ ﻫــَﻢ ﮐِﻪ . . . ؛
ﮔﺂﻫﯽ ﻓــَﻘــَﻂ ﺩِﻟــَﺖ ﻣﯿﺨﻮﺁﻫــَﺪ . . . ؛
ﺯﺁﻧﻮﻫﺎﯾــَﺖ ﺭﺍ ﺗــَﻨﮓ ﺩَﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺑــِﮕﯿﺮﯼ . . . ؛
ﻭَ ﮔﻮﺷــِﻪ ﺍﯼ ﺍَﺯ ﮔﻮﺷــِﻪ ﺗــَﺮﯾﻦ ﮔﻮﺷـِﻪ ﺍﯼ ﮐِﻪ ﻣﯽ
ﺷــِﻨﺂﺳﯽ . . . ؛
ﺑــِﻨـِﺸﯿﻨﯽ ﻭَ ﻓــَﻘــَﻂ ﻧــِﮕﺂﻩ ﮐــُﻨﯽ . . !!!.
ﮔﺂﻫﯽ ﺩِﻟﮕــﯿﺮﯼ . . . ؛
ﺷﺂﯾــَﺪ ﺍَﺯ ﺧﻮﺩَﺕ . . .
ﺷﺂﯾــَﺪ . .


atefeh
ساعت11:22---15 دی 1393
دلم کـــــــــــمی خدا میخواد…

کمی سکـــــــــــوت­…

کمی دل بریدن میخواد…

کمی اشک…کمی بهت…

کمی آغوش آسمانی

کمی دور شدن از این آدمها…!

کمی رسیدن به خدا…


atefeh
ساعت11:22---15 دی 1393
دختر:تو لیاقت عشق منو نداشتی،بای
پسر:تو دیگه حرف از لیاقت نزن،بای
دختر:آره لیاقتت همون gf قبلیت بود،بای
پسر:به خاطر اخلاق گندت گذاشتمت کنار،بای
دختر: مگه چکار کردم؟؟بای
پسر:چکار کردی؟چکارکردی؟!!!بای
دختر: آره بگو چکار کردم مگه؟ بای
پسر:حوصله ندارم گلم،بای
دختر:چرا عشقم،بای
پسر:خسته ام سرم درد میکنه ، بای
دختر: پس بخواب عشقم فعلا استراحت کن، بای
پسر: باشه،ببخش،بوس،بای
دختر: دوستت دارم فدات،مواظب خودت باش،بای،
شمام بسه دیگه،برو بینم، بای!!!!!!!!!!!!!
یعنی ی مشت روانیییییییییی
دور هم جمع شدن و تشکیل مملکت دادن بای


atefeh
ساعت11:21---15 دی 1393
°○ بـه بـعضـیام بـاس گـفـت

°○ اگـه چـیــزی گـفــتـم

°○ کــه نــاراحـت→ شـدی

°○ بـگو دوبـاره میخـوام← بگـم


atefeh
ساعت11:21---15 دی 1393
✖ بــه【 بــعضـــیــام】بـاســـ گفـتـ※ــ

✖ تـــو فــقــط مــثــه ↩ ســاخــتــمـــونـــا↪

✖ نـــ….ـــمـــا ⇪⇣⇕ داریــــ . . .【YeS】●

———- ———- ———-


تانیا
ساعت12:29---11 دی 1393
دختر گفت: بشمار پسرک چشمانش را بست
و شروع کرد به شمردن: یک…دو… سه …چهار…..
دخترک رفت پنهان شود
آن طرفتر پسردیگری را دید که گرگم به هوا بازی میکند،
برّه شد و با گرگ رفت
پسرک قصه هنوز می شمارد…


تانیا
ساعت12:28---11 دی 1393

آבم هـآ خیلی ســـرב شده انــב....



نــگــآه هــآیـــشــآטּحـــرفــهــآیـــ شـــآטּ



هـمـﮧ بـوﮯ سـرבـﮯ مـیـבهـב عــشــقـ دیگر بـﮯ مـعـنـآسـتــ



فـقط محـبـتشـآטּ ایـטּ اسـتـ ڪـﮧ



بـرآﮯ زخـمـ هآیـتـ نمــڪـבآטּ مـﮯ آورنـב هـمـیـن


تانیا
ساعت12:27---11 دی 1393


يک گل خوشگل پشت ويترين گل فروشي ديدم!!! خواستم برات بخرمش. به فروشنده گفتم :اون گل چند؟ گفت:اون گل نيست........آينه ست


مجید اصغرزاده
ساعت4:15---11 دی 1393
با تمام غــــرور پسرانه ام مینویسم:
گاهی دلـــــم برای صدای دخترونه ات،
"عزیزم" گفتـــــن هایت
تنگــــــ میشود........

آپــــــم خوشحال میشم بیای وبم


sara yekta
ساعت21:56---10 دی 1393
ﺑﭽﻪ هه ۲ ﺗﺎﻣﮕﺲ رو ﺭﻭﻫﻢ ﺩﻳﺪ، ﺍﺯ ﻣﺎﻣﺎﻧﺶ ﭘﺮﺳﻴﺪ :ﻣﮕﺴﺎ ﻧﺮﻭﻣﺎﺩﻩ ﺩﺍﺭﻥ؟
ﻣﺎﻣﺎﻧﻪ ﺍﺯﺳﻮﺍﻝ ﺑﻌﺪی ﺗﺮﺳﻴﺪ ﮔﻔﺖ: ﻧﻪ!
ﻳﻬﻮ ﺑﭽﻪ ﺑﺎﻣﮕﺲ ﻛﺶ ﺯﺩ ﺭﻭﺷﻮﻥ ﮔﻔﺖ:
کصافطای همجنس باز...!!!


atefeh
ساعت11:36---10 دی 1393
⇄چند خطے راجب خودم⇆
☜مَـــــــــــــــن...
یه وَقتایــے پروبازی درآوردم•••
یه وَقتایــے بخشیدم•••
یه وَقتایــے عاشق یه بی ارزش شدم✘•••
یه وَقتایــے افتادم•••
یه وَقتایــے توبیداری کابوس دیدم??•••
یه وَقتایــے ضربه خوردم•••
یه وَقتایــے تو تنهایــے مُـردَم ??•••
حالا باید بگــــــــم
من از تــمــوم اینا درس گرفتم????
حالا خوشحالم که خودمم????
خلاصه بگم باخودت نگو طفلی کسی رو نداره??✘
تنهام چون دیگه به عشق اعتقادي ندارم.
تنهام چون دلم هرزه نيست كه هرشب توي قلب يكي باشه.
تنهام چون يادگرفتم به هركسي اعتمادنكنم.
آره تنهام چون كسي روپيدانكردم كه لياقت داشته باشه صاحب تمام من باشه
آپــ ـــ✘ــم و منتظــ✘ـرتم


farimah
ساعت11:28---10 دی 1393
سلام...
ی سوال گذاشتم تو وبم.دوس دارم نظرتو بدونم
اولین پستمه..


DUYĞU
ساعت21:57---9 دی 1393
چه کلمه مظلومی است..!
قسمت
تمام نامردی ها را گردن میگیرد


DUYĞU
ساعت21:56---9 دی 1393
دوست خوب دوستی است
که رازهای زمان دوستی را در وقت دشمنی فاش نکند


DUYĞU
ساعت21:55---9 دی 1393
و به نام عشق جسمت را لگد مال بوسه های هوس آلودشان
میکنند..
و به نام "پاکی" فراموشت می کنند
وبه نام "نجابت" باید سکوت کنی
وبه نام "صبر" از درون ویران خواهی شد.....


DUYĞU
ساعت21:55---9 دی 1393
چه سکوتیست انگار هیچکس در دنیا نیست
و شاید....!
من در دنیای هیچکس نیستم...


sara yekta
ساعت21:33---8 دی 1393
چشمهای درشت و زیبایت را که به من می دوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی . احساس
می کنم که بیش از همیشه عاشقت هستم . تو زیبا ترین قورباغه ی این برکه ای


sara yekta
ساعت16:20---8 دی 1393
linkondamet

sara yekta
ساعت21:33---7 دی 1393
تاحالا به این دقت کردین که صدای سیفون هم میتونه شادی بخش باشه
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی پشت در توالت منتظری طرف بیاد بیرون


atefeh
ساعت17:50---7 دی 1393
از چه می‌ترسی بانو


باورهای پلید

یا ...

آماده نیستی دل بسپاری

به من

که عارفانه دل سپرده‌ام به عشق تو

خودِخود خواستنی

بودن بی تو خطای قاتلی ست

می‌ترساندم از خودم و خیال بی تو


atefeh
ساعت17:50---7 دی 1393
تنها دعوتی که توی زندگیم شدم

از طرف اسپانسر برنامه ها برای دیدن ادامه برنامه بود و دیگر هیچ!


atefeh
ساعت17:49---7 دی 1393
ما خوب یاد گرفتیم

در آسمان مثل پرندگان باشیم و در آب مثل ماهی ها

اما هنوز یاد نگرفتیم روی زمین چگونه زندگی کنیم


مجید اصغرزاده
ساعت17:39---7 دی 1393
حماقــــــــــــــــــــــــــ ـت يعنى:
.
.
.
.
.
اون واسه هميشــــــــــــــــــــــــــ ـه رفت و من هنـــــــــــــــــــــــــــو ز دوســـــــــــــــــــــــــــ ش دارم...


مجید اصغرزاده
ساعت17:36---7 دی 1393
♣ طـــــرف
بـه هـــمــه میــگه عشــــــــقم ×
$ بـعـد رو مـا حســاسـه
کوووتاه بیــا عموووو ! تـو بیــت الـمــالـی


مجید اصغرزاده
ساعت17:36---7 دی 1393
خدایا خسته ام!
از غریبــه بــودن بیــن ِ این آدمـ ها
از بـے کسـے
از ایـــن کـه از جنـس ِ آدمـ های اطرافــم نیستــم
از اینکه همه تا میفهمــن از خودشــون نیستــم
رفتارشــون باهامـ عوض میشـه
خدایــا!
تو بـا مــن باش


مجید اصغرزاده
ساعت17:35---7 دی 1393
خدایا تو را دوست دارم بی انکه علتش را بدانم عشقی که علت بخواهد یا احترام است یا ریا..

مجید اصغرزاده
ساعت17:34---7 دی 1393
دست به دامن خدا که میشوم..
چیزی آهسته درون من به صدا در می آید..
نترس...
از باختن تا ساختن دوباره
فاصله ای نیست...


مجید اصغرزاده
ساعت17:33---7 دی 1393

خـُدایـآ !!!<
جـایــِ سورهـ اـے بهـ نـامــِ \" عــِشقـ \" دَر قُرآنتـ خالے اَستـ
کـہ اینگونهـ آغاز شَوَد :
وَقــَسم بهـ روزـے كهـ قــَلبَتـ رآ میشِكَنَند

وَ جُز خـُدایَتـ مَرهَمے نَخواهے یافتـ !!!


مجید اصغرزاده
ساعت17:32---7 دی 1393
لایک زیبا بود. مرسی که اومدی وبم

عشق ممنوع معصومه
ساعت17:01---7 دی 1393
وب خوبی داری اگ باتبادل لینک موافقی خبرم کن

DUYĞU
ساعت19:43---6 دی 1393
برای دل خودم می‌نویسم …
برای دلتنگی‌هایم
برای دغدغه‌های خودم
برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !
برای دلی که دلتنگم نیست …
برای دستی که نوازشگر زخم‌هایم نیست …
برای خودم می‌نویسم !
بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !


DUYĞU
ساعت19:40---6 دی 1393
تو میدانی بهانه چیست ؟؟
بهانه همان است که شب ها،
خواب از چشم خیس من می دزدد ..

بهانه همان است که روزها میان انبوهی از آدم ها،
چشمانم را پی تو می گرداند.

بهانه همان صبریست که به لبانم سکوت می دهد
تا گلایه ای نکنم از نبودنت...


DUYĞU
ساعت19:40---6 دی 1393
نه با خودت چتـــر داشتی

نه روزنـــامه

نه چمـــدان…

عـــاشقت شدم…

از کجا می فهمیدم مســـافری ...


DUYĞU
ساعت19:39---6 دی 1393
افق تاریـک،

دنیا تـنگ،

نومیدی توان فرساست، می دانم!

ولیکن ره سپردن در سیاهی، رو به سوی روشنی زیباست!


atefeh
ساعت16:33---6 دی 1393
نــَـــه. . !

الــآن نـَـــه . . !

فِعلـَــاً دورِتــــ شُلوغــِــه. . /

تَنـهــآتـــ کــِـ گُــذآشتــَنـــ ،

يــآدِـ مــَن مے اٌفتــے . . /

اونوَقتـــ ديگِــه شـَرمَنــدَمــ . . .

چونـ اِحتِمــآلَــآً مــَن تَنهـــآ نيســ ــ ــتَـمـــ


atefeh
ساعت16:32---6 دی 1393
✘با ایـטּ میلاسه....با اوטּ پلاسه✘✘

✔✔میگـہ اوטּ یڪے مخاطب خاص...✔✔

⍨هـہ اوטּ یڪے پول داره....⍨

✓✓بلاخرہ یـہ چیزے میماسه..!!✓✓

⚡⚡جالب اینجاست ڪـہ میگـہ تنهایے یـہ حسـہ خاصه⚡


atefeh
ساعت16:27---6 دی 1393
دیگر نمی نویسم . . .


دیگر از احساسم به تو نمی نویسم . . .


دیگر نمی نویسم دوستت دارم . . .


دیگر نمی نویسم بعد از تو چه به روزم آمد . . .


دیگر نمی نویسم دل کندن از تو مانند جان دادن بود . . .


دیگر از روز های عاشقانه یمان نمی نویسم . . .


دیگر نمی نویسم که به شانه هایت نیاز دارم . . .


نمی نویسم محتاج عطر مردانه ات هستم . . .


دیگر از بی وفای قصه یمان نمی نویسم . . .


دیگر نمی نویسم با آوردن اسمت دلم جان می گیرد . . .


دیگر از خواب های بی تو نمی نویسم . . .


دیگر نمی نویسم به خاطر ” او ” چه با ” من ” کردی . . .


دیگر نمی نویسم چه بی رحمانه رهایم کردی . . .


چه بی رحمانه به گریه هایم خندیدی . . .


چه بی رحمانه صدای خنذه های عاشقانه تان تا خواب هایم آمد . . .


و چه بی رحمانه از سرت افتادم . . .


دیگر نمی نویسم دلم برای شانه به شانه راه رفتن با تو پر می زند . . .


دیگر نمی نویسم عشق تو تاوان سنگینی برای دلم بود . . .


نمی نویسم دیگر صدای خنده های صادقانه یمان در خانه نمی پیچد . . .


دیگر نمی نویسم برای با تو بودن چگونه جنگیدم . . .


و نمی نویسم چگونه سپاه منطق تو در برابر سپاه احساس من پیروز شد . . .


من . . .


دیگر . . .


هیچ . . .


نمی نویسم . . .



فتوتکست


shima
ساعت21:53---1 دی 1393
وقتى که میگى :

“دیگه برای همیشه فراموشش کردى”

و هیچ احتیاجى بهش ندارى و تمام بد و بیراه های دنیا رو نصیبش میکنى …

دقیقا همون زمانیه که :

بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده …


shima
ساعت21:47---1 دی 1393
نقـش یـــک درخــت خشک را

در زنـدگی بازی میکـنم !

نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم

یا هیزم شکن پـیــر!.....


shima
ساعت21:45---1 دی 1393
دیوانه نمى گوید*دوستت دارم*
دیوانه مى رود تمام دوست داشتن را
به هر جان كندنى
جمع مى كند از هر درى
میزند زیر بغل
مى ریزد پاى كسى كه
قرار نیست بفهمد *دوستش دارد!*...


atefeh
ساعت16:51---1 دی 1393
♣ طـــــرف
بـه هـــمــه میــگه عشــــــــقم ×
$ بـعـد رو مـا حســاسـه
کوووتاه بیــا عموووو ! تـو بیــت الـمــالـی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 28 آذر 1393برچسب:, ساعت 8:40 توسط پســرڪ بــلــوچ |